Noslēdzies konkurss pedagogiem par labāko klases audzināšanas stundu. Konkursa mērķis bija dot iespēju pedagogiem radošā un atraktīvā formā runāt par jaunajiem izaicinājumiem skolas un klases vidē (vardarbība un mobings, jauno tehnoloģiju, interneta un mediju ietekme, iecietības un empātijas veicināšana utt.) un radīt mācību materiālu, kas varētu būt noderīgs arī citiem skolotājiem. Konkursā tika organizēts kustības „Draudzīga skola” ietvaros un tajā tika saņemts gandrīz 100 pedagogu darbu, ko izvērtēja VBTAI, Izglītības un zinātnes ministrijas un Valsts Izglītības satura centra pārstāvji.
Piedāvājam iepazīties ar Ikšķiles vidusskolas skolotājas Ievas Radziņas – Sproģes darbu, ko vērtēšanas komisija atzina par labāko 1. - 4. klašu grupā.
Noslēdzies konkurss pedagogiem par labāko klases audzināšanas stundu. Konkursa mērķis bija dot iespēju pedagogiem radošā un atraktīvā formā runāt par jaunajiem izaicinājumiem skolas un klases vidē (vardarbība un mobings, jauno tehnoloģiju, interneta un mediju ietekme, iecietības un empātijas veicināšana utt.) un radīt mācību materiālu, kas varētu būt noderīgs arī citiem skolotājiem. Konkursā tika organizēts kustības „Draudzīga skola” ietvaros un tajā tika saņemts gandrīz 100 pedagogu darbu, ko izvērtēja VBTAI, Izglītības un zinātnes ministrijas un Valsts Izglītības satura centra pārstāvji.
Piedāvājam iepazīties ar Aglonas internātvidusskolas skolotājas Veltas Puzo darbu, ko vērtēšanas komisija atzina par labāko 5. - 9. klašu grupā.
Piedāvājam iepazīties ar J. Čakstes Liepājas pilsētas 10. vidusskolas skolotājas Jolantas Klameres, Rīgas Centra daiļamatniecības pamatskolas skolotājas Ligitas Ķimses un Salas pamatskolas skolotājas Lilijas Upenieces darbiem, kurus vērtēšanas komisija apbalvoja ar izcilības rakstiem 5. - 9. klašu grupā.
Noslēdzies konkurss pedagogiem par labāko klases audzināšanas stundu. Konkursa mērķis bija dot iespēju pedagogiem radošā un atraktīvā formā runāt par jaunajiem izaicinājumiem skolas un klases vidē (vardarbība un mobings, jauno tehnoloģiju, interneta un mediju ietekme, iecietības un empātijas veicināšana utt.) un radīt mācību materiālu, kas varētu būt noderīgs arī citiem skolotājiem. Konkursā tika organizēts kustības „Draudzīga skola” ietvaros un tajā tika saņemts gandrīz 100 pedagogu darbu, ko izvērtēja VBTAI, Izglītības un zinātnes ministrijas un Valsts Izglītības satura centra pārstāvji.
Piedāvājam iepazīties ar Viļa Plūdoņa Kuldīgas ģimnāzijas skolotājas Guntas Upesdegles darbu, ko vērtēšanas komisija atzina par labāko vidusskolu un profesionāli tehnisko skolu grupā.
Piedāvājam iepazīties ar Jēkabpils vakara vidusskolas skolotājas Raineldas Muižnieces un Ogres Valsts tehnikuma pasniedzējas Ramonas Pomanes darbiem, kurus vērtēšanas komisija apbalvoja ar izcilības rakstiem vidusskolu un profesionāli tehnisko skolu grupā.
Piedāvājam iepazīties ar Krāslavas Varavīksnes vidusskolas skolotājas Antoņinas Bahmates un Dagdas vidusskolas skolotājas Annas Krilovas darbiem, kurus vērtēšanas komisija apbalvoja ar atzinības rakstiem vidusskolu un profesionāli tehnisko skolu grupā.